.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون اول قوه قضائیه:اقتصاد مقاومتی، راهکار عقب‌نشینی دشمنان نظام جمهوری اسلامی

شمال نیوز: معاون اول قوه قضائیه در ساری با تاکید بر اعتقاد اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه‌های اجرایی در جامعه گفت: اقتصاد مقاومتی از راهکارهای اساسی عقب‌نشینی دشمن است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری مازندران در ساری، با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: در اقتصاد مقاومتی همه بخش‌های وظیفه‌مند هستند و باید تلاش کنند تا با استعدادها و منابع درون کشور بتوانیم اقتصاد مقاومتی را به نحواحسن در کشور اجرا کنیم.

وی افزود: اگر بتوانیم اقتصاد مقاومتی را به نحو شایسته در کشور اجرایی کنیم در واقع راهکار مناسبی برای عقب‌نشینی دشمن است.

معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: باید اقتصاد مقاومتی در همه دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و قضایی کشور اجرایی و به نتایج مطلوبی دست یابد.

رئیسی با تاکید بر مبارزه جدی با پدیده زمین‌خواری و تخریب جنگل در استان‌های شمالی کشور خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در یک اقدام هماهنگ و جدی جلوی تخریب جنگل‌ها و زمین‌خواری در استان‌های شمالی کشور گرفته شود.

وی‌ با اشاره به جاذبه‌های بکر طبیعی و گردشگری مازندران افزود: در حوزه قضایی و اجتماعی باید برای حفاظت از اراضی طبیعی و ملی مازندران برنامه‌ریزی کرد.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه با تبیین تفاوت‌های مدیریت اسلامی و غیراسلامی گفت: قبل از هر کس و هر چیز و جایگاهی باید خداوند را در کارها و تصمیم‌گیری‌ها مدنظر قرار دهیم، انسان باید در همه حال در خلوت و جلوت و احوالات خداوند را در محضر خود دانسته و با خودکنترلی و نظارت بر احوالات بتواند عدالت را در جامعه بگستراند.

رئیسی با بیان اینکه نگاه به مردم از منظر امیرالمومنین (ع) محبت و رفعت است، یادآور شد: محبت به مردم باید نگاه محوری مسئولان نظام اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه جریان‌های استکباری با دکان‌داری دم از حقوق بشر می‌زنند و با انسان‌ها دوست نیستند، افزود:‌ جریان‌های استکباری به دنبال حذف حقوق بشر هستند.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه پاسخگویی به ارباب‌رجوع و تحقق عدالت در دستگاه‌های اجرایی و قضایی باید تقویت شود، اظهار کرد: دوست داشتن به مردم در مکتب و فرهنگ اسلامی بسیار تاکید شده است، در حالی که در مدیریت غیراسلامی موضوع دوست داشتن غیرواقعی و دروغ است.

رئیسی با تاکید بر تقویت اصل امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: باید با حذف غیبت، تهمت و دروغ در جامعه بتوانیم در تحقق عدالت سهیم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه سلامت نظام اداری باید از طریق دستگاه قضایی با جدیت پیگیری شود، افزود: باید از طریق امر به معروف و نهی از منکر به دنبال سلامت واقعی در نظام‌های اداری و قضایی باشیم.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه حق‌ شناسی و شناخت حقیقت از طریق سلامت نظام اداری مشخص می‌شود، گفت: قضاوت مظهر عدالت گستری بوده و تمام لایه‌های اجتماعی باید از عدالت بهره‌مند شوند و در بین همه مردم آحاد جامعه موضوع عدالت تقویت شود.
بر اساس این گزارش، در این نشست ضمن قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام حسین طالبی، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد به سمت رئیس‌کل جدید دادگستری مازندران منصوب شد. /250تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.